Saturday, September 10, 2016

Ditropan 51






+

Ditropan Lekar - urolog mi je prepisao lek Ditropan da bi mi SE mokrenje u Toku noi proredilo. U Toku noi ustajem da mokrim DVA puta i Treci mettere ujutru kada se probudim. Urolog me je Prvo lecio sa lekovima Proscar. pa sa omnik 0,4 ali ti lekovi nisu dali nikakavo poboljsanje Radio sam analizu PSA i ona je u Redu rezultati do u granicama referentnih vrednosti. analiza mokrace i urinokultura mi je u takoe redu. Urolog nije morsa znao Koji lek da mi da. Iako je smatrao da a a DVA puta nocu ustajem da mokrim nije u Redu Odlucio se za Ditropan. ZA Koji mi je rekao da sluzi da Sprei nevoljno mokrenje. mada ja nemam nevoljno ve voljno mokrenje Inae ja za srce pijem Enalapril u minimalnoj Dozi 2,5 mg Koji treba da mi olaksa disanje i lakse izbacivanje vode iz organizma Mene Sada zanima da li Ako pocnem da upotrebljam Ditropan Koji usporava izbacivanje tecnosti putem mokrenja a moe da mi pogorsa stanje sa srcem tj. Da Li je uzimanje ditropana i enalaprila kontraindukovano. Da li u uzimanjem ditropana da usporim izbacivanje tecnosti iz organizma i zbog toga e srce otezano da radi odnosno efekat enalaprila Koji pomaze Redu srca e biti anuliran Da uzimanjem ditropana ne napravim veu stetu nego korist Molim za neko miljenje i hvala pre sto nego ti odgovorim na pitanje ako ti nije Tesko da mi odgovoris na sledeca pitanja koja cu ti postaviti: Li 1.da se pri prvom jutarnjem mokrenju napinjes 2.da li IMAS osecaj da TI Nakon mokrenja ostaje Jos mokrace u besici 3.da li Nakon mokrenja IMAS kapanje i posle 10 minuta UFFT Moras da idi da mokris 4.da li ti je mlaz mokrace uzi, slabiji ili prekida 5.koliko IMAS Godina 6.da li te je doktor pregledao Kroz Debelo Crevo, da li se pregledao ultrazvucno 7.da Li Ti smeta Neka vrsta hrane ili pica (narocito Alkohol, da Ti otezava mokrenje) Ditropan je za lek kog nije uobicajeno da se daje Ako se sumnja na uvecanu prostatu. Sta morsa, moze Jos morsa da Ti oteza mokrenje. Pre nego sto ti odgovorim na pitanje ako ti nije Tesko da mi odgovoris na sledeca pitanja koja cu ti postaviti: Li 1.da se pri prvom jutarnjem mokrenju napinjes 2.da li IMAS osecaj da TI Nakon mokrenja ostaje Jos mokrace u besici 3.da Li Nakon mokrenja IMAS kapanje i posle 10 minuta UFFT Moras da idi da mokris 4.da li ti je mlaz mokrace uzi, slabiji ili prekida 5.koliko IMAS Godina 6.da li te je doktor pregledao Kroz Debelo Crevo, da li se pregledao ultrazvucno 7.da Li Ti smeta neka vrsta hrane ili pica (narocito Alkohol, da Ti otezava mokrenje) Ditropan je za lek kog nije uobicajeno da se daje Ako se sumnja na uvecanu prostatu. Sta morsa, moze Jos morsa da Ti oteza mokrenje. Imam 85 Godina. pre 5 Godina znaci kada sam Imao 80 Godina izvrsena mi je operacija prostata ne hirurskim vadjenjem nego uz pomoc Lasera - provukli su Kroz laser ud i sprzili veci deo prostata. Tom operacijom nije mi uklonjena cela prostata vec je jedan deo ostao. Sada mokrim DVA puta u Toku Noci i Treci mettere ujutru kad zavrsim spavanje Generalno receno nemam otezano mokrenje. ne napinjem se pri mokrenju. samo ponekad mi se desi da se mlaz prekine pa se nastavi. Nemam osecaj da mi posle mokrenja ostaje Jos mokrace u besici. a i urolog kada me je Poslednji messo na pregledu gledao ultrazvukom mi je rekao da nemam zaostale mokrace Nemam kapanja mokrace i nemam potrebu da posle 10 minuta ponovo mokrim, mlaz je normalan. Ne konzimiram Alkohol. Urolog me je gledao ultrazvukom i rekao da NEMA Nista dramaticno perdere na tom pregledu. Analiza PSA mi je dobra. kao i orino i urinokultura. Imam hronicne Problema sa redovnim praznjenjem STOLICE. Neku vrstu opstipacije. Radjena mi je endoskopija debelog Creva i nije nadjena nikakva prepreka. receno mi je da mi je Crevo lenjo. Preporucena mi je kasasta ishrana koju primenjujem Unosim Dosta tecnosti, pijem laxomucil prasak i nekako sam regulisao stolicu. Ne znam da li a STO unosim Dosta tecnosti da Imao bi redovnu stolicu je Razlog STO mokrim u Toku Noci DVA puta Srce mi je Dosta oslabljeno konstatovana je bradikardija. takodje srce je malo uvecano i kardiolog mi je prepisao da pijem enalapril da 2,5mg dnevno da mi olaksa rad srca. Enalapril mi PRIJA Ger od kada sam poceo da ga uzimam lakse Disem. manje se zamaram. Sada sare Pitam da li Ako pocnem da uzimam Ditropan a moze da ponisti pozitivno dejstvo enalaprila STO se Tice srca (da Se smanji diureticki mehanizam). Urolog nije znao Koji lek da mi prepise Ger sam Pio Proscar i Omnik 0,4 Koji su za Benigno uvecanje prostata ali a nije dalo nikakv efekat i dalje mokrim DVA puta u Toku Noci. Urolog smatra da je broj mokrenja u Toku Noci veci od uobicajenog i zato se odlucio za Taj Ditropan da mi proredi nocno mokrenje. un delovao mi je sam sumnjicav da CE per resiti problema moj Ne znam da li je pametno uopste da koristim taj Ditropan. da ne bude Veca steta od koristi Hvala na eventualnim odgovorima Pozdrav E triste mi je vec jasnije. ALi pre svega, Gospodine, moram da izrazim svoje divljenje. Ditropan je lek Ciji mehanizam dejstva nije isti Kao kod Enalaprila. Ne ponistavaju niti pojacavaju jedan Drugom dejstvo. Ovo sto VI iMate bio morsa bi sindrom nadrazajne mokracne besike te u tom smislu Ditropan ima opravdanja. Da niste imali operaciju prostata I da Jos DATEC iMate reziduum mokrace bila bi sasvim drugacija stvar. Dalje, dejstvo Ditropana nastaje i primetno je tek Nakon 10-15 dana uzimanja. Znaci efeki nastaju Polako. Ne znam Da Li vas je vas urolog obavestio za nezeljena dejstva tog Leka una a Suva su USTA, Suve OCI, opstipacija (. Naveli ste da vec patite od toga), Suva Koza. znaci isusivanje svih sluzokoza Ger se smanjuje sekrecija zlezdi. AKo su vam ti simptomi Dosta izrazeni onda se posavetujte sa Vasim urologom o zameni Ditropana jednim drugim lekom Koji je genericki prakticno isti ali NEMA tih nuspojava. Na zalost Taj drugi lek je Dosta skup. Proscar je lek Koji smanjuje tkivo prostatae, najbolji lek ZA prostatu, mora da se koristi 6 meseci da bi Imao Efekta un Nakon prekidanja terapije nije iskljluceno da sé prostata vrati na normalnu velicinu. inace u analima urologije i dalje stoji da je najbolji lek za prostatu Ali s obzirom na cenu koje takodje astronomska nemaju svi pacijenti mogućnosti da ga koriste. Ali posto ste vi imali operaciju prostatae NEMA logiké da uzimate lek Koji bi trebao da je smanji OSIM ako se nije vratila na Staro sto je takodje moguce, narodito Kod TIH endoskopsih operacija. U vasem izlaganju ste nabrojali sve grupe lekova koje ste koristili u lecenu, medjutim ja ne vidim jednu vaznu grupu una a su ALFA BLOKATORI. Posavetujte se sa Vasim urologom o tomo, Ali Mislim da su zna najbolju situaciju o vasoj prostati s obzirom na pretrage koje vam je uradio. Pozdrav i ne sekirajte SE, zivot je lep pa cak i Ako je nekad mozda neznatno opterecen nekim sitnicama Kao sto je nocno mokrenje. Ukoliko pre prihvatite a Kao sastvni deo vaseg dana utoliko ca vam biti lakse i Moci Cete da se posvetite drugim stvarima. Setita se samo Kako je vam bilo pre operacije Zelim vam Puno srece i zdravlja.




No comments:

Post a Comment